domingo, 13 de julio de 2008

Nueva York, cataratas turísticas del danés Olafur Eliasson. Ollada dun galego en Nova York.

(Incorporo esta ,polo comentario de Marcos. Entre tanta foto non dou revisado)
O danés instalou catro cascadas artificiais no East River , sendo a atracción este ano no Nova York turístico.

Onte o suplemento "El Viajero" do diario "El País", na sección Propostas di :"Arte bajo el puente" , a foto de esa sección faime facer este reportaxe. Coido que as fotos din mais que di o diario para quen non vaia a N.York
As fotos fíxenas a semana pasada, e non por encarga do "El País"... :-)

PICAR NAS FOTOS PARA VELAS VEN















Caeunos a noite despois do recorrido.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

N.Y. e o centro do mundo.
Broadway, Central Park, ou mesmo Brooklyn.

Vicente.

Anónimo dijo...

Non me poña esas fotos que me poño tristísimo. QUe feliz fun eu por alí!

Marcos Valcárcel López dijo...

as fotos son moi boas, tan boas como as que pode sacar El País...
Aínda que me dixeron que sacara máis de 800, así calquera ...

Mar dijo...

Qué valiente Trebi, a mí me daría miedo subirme a un helicóptero... se lo digo así en bajito ahora que nadie nos escucha :-)
Muchísimas gracias por el tremendo despliegue fotográfico que nos ha hecho de su viaje a Nueva York. Fotos realmente muy muy buenas!!!
De la pesca... quizás aún no encontró el sitio adecuado. Pruebe pescar caballa a currican delante de Limens, nosotros el domingo pasado cogimos casi 40 caballas y el otro día también 30...
Ya las he preparado al horno, fritas, a la plancha, en escabeche...
Un fuerte abrazo desde Vigo

Trebi dijo...

Gracias "amiga atlántica",por su excesiva valoración.
La primera salida a Currican será Limens, además me encantan sus aguas para el Baño.
Pruebe prepararlas en "Marmitako"/lo mismo que si fuese Bonito, están deliciosas
Saludo cordial desde Baiona